sağ baştan

Salı, Eylül 14, 2010

dear frankie

gece yarısı dram filmi izlemek insanı iyice bunalımlara sürüklüyor bu gece daha iyi anladım.
geçen günlerden birinde izlemeye karar verdiğimiz ama sonrasında kardeşlerimin ev ziyareti sebebiyle izleyemediğimiz bir film Dear Frankie. bugün bitiriverdik iyikide öyle ettik ama gözlerim dolmadı sadece ağladım yine bitiminde. düş gibi ,bir de yaşamı olduğu gibi kabul etmiş olgun bir film.alıp bir çanta sırtına kaçası geliyor insanın bilinmeyene. kaybedecek birşeyinin olmaması ne güzel elinde hiçbir şey yoksa.

2 yorum:

  1. evet bazen gitmek istiyor insan...

    şu sıralar film izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben uzun zamandır şööle sürükleyici bir fil izleyemedim.tv dizileri sağ olsun bide sezon açıldı hangisine bakıcamızı şaşırdık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...