sağ baştan

Pazartesi, Şubat 21, 2011

Medikal Park Bahçelievler'e mektup...

Özel bir hastanenin tarafımdan fazla tahsil ettiği 30 TL'yi iade alma serüvenim!





Sayın yetkili,

Daha önce tarafınıza ulaştırmış olduğum şikayetim neticesinde Halkla İlişkiler Birimi'niz tarafıma geri dönüş sağlayarak ücret iademi gerçekleştireceğinizi ve söz konusu ücreti ödeme yaptığım vezneden alabileceğimi belirtmiştir. Söz konusu ücreti tahsil etmeye hastanenize geldiğimde daha önce de tarafıma yardımı reddeden Pınar Pamukçu isimli çalışanınız ücret iademin olduğunu duyunca ısrarla bunun mümkün olamayacağını bildirdi. Kendisine Halkla İlişkiler Birimi'nden telefon aldığımı söylemiş olmama rağmen farklı birimleri arayarak 'Telekom müşterisi ve fark ödeyecek bu olmalı ücret iadesi söz konusu olmamalı' gibi konuşmalar gerçekleştirmiştir. Konuşmaları gözümün önünde yapan ilgili şahıs ardından şahsımdan bahsederken 'BU' diye bir sıfat kullanmıştır. İşin içinden çıkamayacağını anladığında yanına gelen takım elbiseli sorumlusuna ( Hakan Bey olmalı sanırım ismi) ne yapması gerektiğini sormuştur. Bana herhangi bir soru yöneltmeyen sözde takım lideri madem ödemeyeceğini düşünüyor gitsin firmasından ücretini talep etsin yorumunu yine gözümün önünde sunmayı ihmal etmemiştir. Sinirlerimi alt üst eden bu iki şahısın çözüm üretemeyeceğini anladığımda en alt kata indim Halkla İlişkiler Odası kapalı olduğundan danışmadaki görevliye kendilerini aramasını rica ettim. Aklın yolu bir mantığıyla danışmadaki görevli Halkla İlişkileri arayıp alacağım olduğunu doğruladı ve beni tekrar aynı vezneye yönlendirdi. Bu kez Pınar Hanım bana bu işin ne kadar süreceğinden haberdar olup olmadığımı küçümser bir tavırla belirtti ve bir iki yeri daha aramaya devam etti aradığı tüm kişilere durumu anlatırken' ücret alacakmış ki almamalı ' ifadesini kullandı. Sabrımı daha fazla zorlayamayarak kendisinden yorum beklemediğimi şikayetimin zaten sonuçlandığını yorumsuz bir şekilde çözüm üretmesi gerektiğini belirttim. Bana ellerini uzatarak 'Susun lütfen' diyen çalışanınız tarafıma yapmış olduğu çıkışların en düzeysiz noktasına ulaştı. Ne zaman gişeye gitsem önünde yer alan diş muayenhanesinde bacak bacak üstüne atarak beylik sohbetler eden çalışanınızın tarafıma 5 kez anlatmış olmama rağmen anlamaması sebebiyle yorumlarnı eksik etmesini rica ettiğim an'SUSMAM' gerekliliği yönünde emir getirmiştir.
İlgili kişinin tarafımdan özür dilemesini ve personellerinize çeki düzen konusunda gerekenlerin yapılmasını sadece kendim adına değil sorunlarını buraya dahi taşımayı bilmeyen ancak bu haklarından yoksun oldukları anlamına gelmeyen tüm vatandaşlar adına rica ederim.
İlgili günde 5 dk içinde alabileceğim 30 TL ücret için yarım günümü harcadım ve öğle yemeğime geç kaldığım için 15 TL ücret ödemek durumunda kaldığımı da ayrıca belirtmek isterim.

Saygılarımla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...